torsdag 2. februar 2012

Litt interiør...

Var innom Gaveriet på
Lindås Senter her om dagen...
Disse fikk bli med hjem...


Green Gate...liker vi godt her i huset..


Den midterste firkantede boksen
hadde akkurat plass til en knekkebrødpakke..


Kaffe i den ene runde
og sjokoladedrikk i den andre...


Gleder meg til å plassere dette
på det nye kjøkkenet...



Denne lykten fant jeg på 
Princess...


Syns den passet fint med englene..
de kjøpte jeg for flere år siden fra Perfect Home
...egentlig til jul
men de har blitt helårspynt...


Dette hjertet fikk jeg av en herlig kollega
Tusen Takk; )


2 kommentarer:

  1. Jeg elsker Green Gate. fint at så mye kan kombineres, både av bokser, serviser m.m.
    De Perfect Home englene er helårs hos meg også :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bokser og lampe Iris.....små ting som gir mye glede i en hektisk hverdag...God helg :-)

    SvarSlett

Tusen takk...