mandag 26. mars 2012

Snaaaart ferdig utvendig.....

Nærmer seg slutten utvendig nå...


Mønesteinene har begynt å komme på plass...
Siden vi som oftest har vind fra sørvest
 startet de med første mønestein
lengst mot sør...


De har kappet noe av steinen "in situ"
så nå håper vi at regnet snart vasker bort støvet...


Mønestein også fremover arken..




Alle vinduene på sørveggen har nå
 blitt skummet og listet...


Baksiden er ferdig lagt og vi har fått feiestige...


Første hushjørnet ferdig
med nedløpsrør...


Vinduene på nordveggen 
er også ferdig skumemet og listet...



Helgen ble avsluttet med en flott tur til Storavatnet
og grilling med gode venner...


4 kommentarer:

  1. Dette her blir jo bare så bra da. Snart ferdig ute, da begynner det jo å dra seg til hos dere også;). Vi har fortsatt litt som gjenstår ute vi. Men, håper det blir ferdig rett over påske iallefall. Ellers males og tapetseres det inne i huset da. Må jo være fornøyd med det;)).

    Høres ut som en perfekt avslutning på helgen deres da;).

    Fin uke videre;)

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  2. Dette huset deres blir bare så flott!!! :-) Du glemmer nok helt at det tok litt tid når det er ferdig og alle er fulle av beundring for det vakre huset. ;-)

    Jeg har noen timer med roomsketcher bak meg, så holder på å ha teken nå ja... ;-) Og så synes jeg det er fantastisk morsomt!!!! Tror faktisk jeg kommer til å savne den planleggingsbiten når jeg er ferdig med huset. Kanskje var det interiørarkitekt jeg skulle blitt? I så fall er jo virkelig veterinær en skikkelig skivebom... :-p

    SvarSlett
  3. For et nydelig hus dete blir. Og herlig etterhvert som ting blir ferdig. Godt at dere også tar dere tis til litt kos i byggesjauen. Det er kjempeviktig ! Ha ei flott uke.

    SvarSlett
  4. Herligland så utrolig flott det blir:D

    SvarSlett

Tusen takk...