tirsdag 1. mai 2012

Nye prosjekt...

Som om jeg ikke har nok å male på for tiden
(et helt hus)
har jeg kjøpt noe på finn.no
som skal få seg noen strøk med malekosten...

Og min kjære og svigerfar har vært så
greie at de kjørte og hentet prosjektene...
(Tusen takk)

Nattbordene skal males og tapetseres...
Tror de skal få stå på hvert sitt barnerom...

Her er de ferdig pusset med grovt sandpapir
og vasket med salmiakk.




Det er en stor fordel å stå ute med dette
siden det både støver og salmiakk ikke skal innåndes...
Det er også viktig å vaske over flere ganger etterpå med rent vann...


Jeg har også kjøpt en benk og en sengegavl...
Benken skal males,
puten får jeg se om den får være som den er...
Sengegavlen skal spikres litt på, 
vatteres,
 trekkes med stoff
og spikres med nagler...

De får vente litt til....

Igår fikk vi vasket ferdig huset utvendig
så idag blir det en omgang med Visir i alle skjøter/overganger
og på endeved...

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk...