torsdag 17. mai 2012

Stolen og 17 mai snart ferdig...


Stolen er nå så godt som ferdig...
skal bare ta ett strøk til på beina...

Syns det er vanskelig å få frem riktig farge
her er ett bilde uten blitz...


Og ett med...


Det var mer tidkrevende å male denne 
enn hva jeg hadde forestilt meg...
Syns fargen ble ganske fin
får se om jeg endrer farge eller type maling 
til sjenken...

Den får hvile litt
for på lørdag reiser vi til Kreta...

En vellykket 17 mai går mot slutten
og jeg gleder meg allerede 
til barnas forventninger
 til neste gang...


1 kommentar:

  1. Den ser jo veldig flott ut da. Fin farge synes jeg;). Kan tenke meg det er tidkrevende å male den ja. Spraymalte min kurvstol for et par år siden, og brukte vel opp en tre bokser kanskje.. Likevel så har jeg ikke klart å dekke alt, og finner stadig skjolder her og der...

    Deilig med Kretatur da. Kos dere masse og nyt ferien til fulle;). God tur:).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett

Tusen takk...