mandag 12. november 2012

Konsollbord fra Lene Bjerre...

Endelig fant jeg et passende 
konsollbord til en super pris...
50%

Heldig som jeg var kom jeg over
dette (og alt som står det...)
hos JC interiør
i Salhus..


Alt som står oppå
er fra Lene Bjerre
unntatt det vakre bildet 
i rammen...

Boligstylingen
på Interiør og Boligmessen 2012
ble vunnet av

Deltakerne på bloggtreff i 
Grieghallen i høst 
fikk finalistenes 
bilder i
postkortformat...
 og jeg syns det passet så godt
i denne rammen...







Disse konglene
og konglehjertet 
fikk også være med hjem...


Nå har denne delen av entréen 
begynt å ta form...


Garderoben er nå bestilt fra
Fossline
og blir i samme utførelse 
som kjøkkenet...

Så målet om å komme i havn til jul
kan fortsatt være oppnåelig...

Ha en fin kveld...




1 kommentar:

  1. Har håp om det samme...hehe ;) Har vertfall begynt med garderobene om ikke annet ;) Men jeg ser at huset kommer til å bli et evig prosjekt selv om det er nytt ;)

    Ha en herlig kveld skjønne! :)


    Klem Anne

    SvarSlett

Tusen takk...