mandag 10. september 2012

Loftsstuen

nærmer seg ferdig den også..
Men smykket-altså lysekronen 
må vente til drageren i taket har blitt
sparklet og malt...

Sprossen til sitronvinduet har kommet.
Den er endret i forhold til standard leveranse
...regner med den blir montert snart...

I mellomtiden får jeg vise den flotte høstdagen vi hadde igår...


Hver finværsdag øyner jeg et lite håp
om at det skal være opphold noen dager
så siste rest av rekkverket kan males...
Men idag bøtter det ned
og det kan se ut til at høstens ruskevær har etablert seg...


Litt mer sol skulle også plenen gjerne hatt...


Men det spirer...
så det blir spennende å se hva som kommer til våren...


Jeg koser meg inne mens ruskeværet 
herjer på vinduer og rundt hushjørnene...
Ha en fin kveld!
 


2 kommentarer:

  1. Det vinduet i loftstuen er så utrolig fint! Må bli utrolig fint og lyst i stuen :) Mener jeg så en taklampe fra Tine K på AC Home, men vet de vertfall får inn flere Tine K lamper snart :) De er så utrolig fiiiine!! Mannen syns jeg er helt gal som kjøper en sånn dyr lampe ;)

    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott hus! Og for en terrasse! :D Dette blir nok bra ja :) la meg til som følger, blir spennende å se videre her nå :)

    SvarSlett

Tusen takk...